Zarejestruj się! Kup zabawkę lub inną rzecz i już masz 3 % rabatu. ZAPRASZAMY :)

Produkt dnia
Hexbug Nano V2 neon pojedynczy
Hexbug Nano V2 neon pojedynczy
20,60 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

IV. Reklamacje, gwarancje i zwroty

1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi i spisać „Protokół Reklamacji” w obecności dostawcy, oraz skontaktować się z pracownikiem firmy ERMAR właścicielem sklepu jaskiniazabawek.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę. Reklamowaną przesyłkę oraz „Protokół Reklamacji” należy odesłać tą samą firmą kurierska na koszt firmy ERMAR właścicielem sklepu jaskiniazabawek.pl

2. Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne zgłoszenie reklamacji (listem, pocztą elektroniczną na adres info@jaskiniazabawek.pl ), zawierające imię i nazwisko nabywcy lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, numer dokumentu zakupu, datę zakupu, nazwę towaru oraz możliwie szczegółowy opis problemu.

3. Warunkiem uznania reklamacji na ewentualne wady fabryczne w okresie gwarancji może być dostarczenie zabawki do firmy ERMAR właścicielem sklepu JASKINIAZABAWEK.PL wraz dokumentem zakupu.

4. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 3 dni robocze. Czas realizacji uznanej reklamacji (wymiana, ewentualnie naprawa towaru) wynosi 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez firmę ERMAR właściciela sklepu JASKINIAZABAWEK.PL. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.

5. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i objęty 12 miesięczną lub dłuższą gwarancją.

6. Przy zakupie towaru dokonywanym "na odległość" (za pośrednictwem sieci Internet lub telefonu) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w terminie 14 dni od daty zakupu i odbioru towaru. Oświadczenie powinno być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Zwroty towarów przyjmowane są tylko w przypadku, gdy nie posiadają one śladów używania, nie posiadają uszkodzeń oraz posiadają fabryczne nie zniszczone opakowanie - zwrot powinien być wcześniej uzgodniony ze sprzedawcą.

8. W przypadku zwrotów oraz reklamacji koszty wysyłki oraz koszty związane z dostarczeniem do firmy ERMAR właścicielem sklepu JASKINIAZABAWEK.PL, pokrywa osoba dokonująca tego zwrotu.

9. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, przesłanych Pocztą Polską oraz jakichkolwiek innych przesyłek przysyłanych na koszt firmy ERMAR właścicielem sklepu JASKINIAZABAWEK.PL uprzednio nieuzgodnionych. Zwroty dotyczą tylko wysyłanych towarów. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Do zwrotu powinno być dołączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz informacja o numerze rachunku bankowego, na który maja zostać zwrócone pieniądze. Po otrzymaniu towaru sprzedawca sprawdzi jego stan, jeżeli towar będzie spełniał warunki do przyjęcia zwrotu (określone w pkt 7) sprzedawca wystawi fakturę korygującą i prześle nabywcy.

10. Zwrot środków pieniężnych nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez nabywcę po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia odbioru faktury korygującej lub ewentualnie jeśli paczka była za pobraniem po zwrocie pobrania od firmy kurierskiej, co następuje do 14 dni po momentu przyjęcia gotówki od klienta.

11. Nie przyjmujemy zwrotów towarów wolnych od wad od Klientów, którzy dokonali zakupu z opcją odbioru osobistego ze sklepu. Możliwa jest jedynie wymiana w terminie 7 dni od daty zakupu i odbioru, na inny towar lub towary o tej samej wartości. Wymiana towarów realizowana będzie tylko w przypadku, gdy nie posiadają one śladów używania, nie posiadają uszkodzeń oraz posiadają fabryczne nie zniszczone opakowanie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl